Biblioteczka Amelki

 Tak wygląda biblioteczka mojej małej czytelniczki Amelki. Są tu w większości jej własne książki. Ale na tej półce z medalem układamy też książki z biblioteki, więc co chwilę zmienia się wygląd półki. Amelka posiada własną kartę w bibliotece, w której pracuję. Oczywiście miejsca na niej jej nie wystarcza. Korzysta też z karty męża i mojej. A od niedawna do czytania zachęciłam też mojego siostrzeńca Dawidka. Co prawda on czytać jeszcze nie umie, gdyż ma dopiero 5 lat, ale książki czyta Jemu moja siostra Agata i babcia Wiesia. Amelce nie mam trudu wybrać książek, za to z Dawidem jest dużo ciężej. Właśnie dzisiaj odebrał całą kupę wypożyczonych książek specjalnie dla niego. Amelka poza tymi książkami korzysta też z biblioteki szkolnej. Obecnie jest uczennicą drugiej klasy szkoły podstawowej.









Komentarze