Promocja książki "Sekret zegarmistrza" Renaty Kosim w Księgarni Autorskiej

26 lutego w Księgarni Autorskiej w Złotych Tarasach uczestniczyłam w spotkaniu autorskim z Renatą Kosim, które promowało jej najnowszą książkę "Sekret zegarmistrza".
 Spotkanie poprowadziła Wiktoria Korzeniewska (znana jako m.in autorka bloga Przeczytaj mnie).
Na spotkaniu pojawiły się też cudowne pisarki m.in. Magdalena Zimniak, Magdalena Kordel, Małgorzata Gutowska-Adamczyk, Aleksandra Tyl, Natalia Bieniek a także znana światkowi czytelniczemu autorka bloga Śmietniczek - Dorotka Zamojska.
Autorka bardzo ciekawie opowiadała jak powstała książka, skąd wziął się pomysł na zegary. Jak pisze książkę to co robi.
Opowiedziała też o czym będzie nowa książka. Dla wtajemniczonych! ;-)
Spotkałam też wiele osób, które podobnie jak ja lubią czytać i spotkać się z autorami.
W czasie spotkania można było zadać pytanie i wygrać książkę. Teraz się chwalę. Mi się udało.
I wiecie co?
W związku z tą książką zrobię tu na blogu konkurs. A wygrać będzie można tę książkę.



Autorce jak i Księgarni Autorskiej dziękuję za miłe spotkanie.


















Komentarze