Spotkanie autorskie z Magdaleną Kordel w księgarni Dom Książki MDM w Warszawie



Ostatnie spotkanie, w którym miałam przyjemność uczestniczyć w ostatnim czasie.

Tym razem to spotkanie autorskie z Magdaleną Kordel w księgarni Dom Książki MDM
przy ul. Koszykowej 34/50 w Warszawie. To bardzo mile spędzony czas. 
Autorka potrafi zaczarować swoimi opowieściami. Mówiła zgromadzonym o tym jak powstają jej książki i jak je pisze, jak zbiera do nich materiały. Podzieliła się z nami też planami na następne książki, których już nie mogę się doczekać.
  









Jako czytelniczka oczywiście wszystkie książki Pani Magdaleny mam przeczytane. Bardzo lubię twórczość Pani Magdy. Seria o Malowniczym zauroczyła mnie nie tylko swa mądrością, ale i poczuciem humoru autorki. Mój ulubieniec z książek to przekomiczny Pan Zenon, który potrafi wszystko.

Na spotkaniu zdobyłam autografy do dwóch książek dla czytelników Wypożyczalni nr 29 w Bibliotece w Dzielnicy Targówek.
Uwielbiam takie spotkania, gdyż nie dość że spotykam znajome osoby, które tak jak ja lubią czytać to i zawieram nowe znajomości.
Za spotkanie dziękuję Autorce, Wydawnictwu Znak i księgarni Dom Książki MDM w Warszawie.

Komentarze