Warszawskie Targi Książki 2016 - Biblioteka, Amelka i ja.



W dniach 19-22 maja uczestniczyłam w Warszawskich Targach Książki 2016 jako reprezentantka Biblioteki i jako blogerka Moje czytelnicze i komputerowe blogowanie. To wspaniałe cztery dni pełne przygód, spotkań i rozmów z autorami i czytelnikami Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Targówek,  zawartych nowych znajomości z blogerami i poznanymi osobami, wizyt przy stoiskach oraz przemiłych wielkich i małych konwersacji , wspólnego stania w kolejkach do autorów okraszonych śmiechami i zdjęciami. To dni z moją małą pomocnicą Amelką. To też super spędzony z nią czas i mój wkład w krzewienie w niej kultury czytelniczej. 
Dziękuję za wszystkie spotkania. :-)

























































































































Teraz czekamy na następne targi za rok!

Komentarze