Dzisiaj cyfrowo :-)

Dzisiaj będę się chwalić Cyfrowo. Nie na darmo nazwa Czytelniczo i cyfrowo 
Nie wszyscy z Was wiedzą, że jestem animatorem cyfrowym i pomagam wprowadzać wykluczonych cyfrowo w świat komputerów i Internetu. Przygoda ta zaczęła się całkiem niewinnie i rozwinęła w wielką akcję. Nawiązałam wiele znajomości z całej Polski. To świetni ludzie.
Uczestniczyłam z Zjazdach Latarników w Olsztynie, Łodzi, Lublinie, w Kongresach Polski Cyfrowej w Warszawie.
W 2012 r. dołączyłam do szkolenia Stowarzyszenia "Miasta w Internecie" na Latarnika Polski Cyfrowej.
Przeprowadzany był wtedy wielki ogólnopolski program Polska Cyfrowa Równych Szans. To lata 2012-2105.
Ale Latarnikiem będę całe życie i dalej będę się starać uczyć wykluczonych cyfrowo i pogłębiać także swoją wiedzę. Bo powiem, że wiele dowiedziałam się też od uczestników takich zajęć. Z prostej przyczyny. Jeżeli czegoś nie umiałam, musiałam zagłębić wiedzę z tego tematu.
Zmieniając pracę potrzebne mi były wszelkie potwierdzenia szkoleń i zajęć jakie prowadziłam przez ostatnie lata. Nazbierało się tego trochę.
Ten obecny to zaświadczenie z mojego stowarzyszenia - Stowarzyszenie "Miasta w Internecie" - gdzie jestem wolontariuszem od 2012 r.

Komentarze