Zimowo-świąteczne propozycje od Czytelniczo i cyfrowo

 


Zbliża się czas Świąt Bożego Narodzenia. To czas, który staramy się spędzać z najbliższą rodziną. 

Jak wiadomo od kilku lat autorzy przygotowują dla czytelników książki o tej tematyce. Czy to zwarte opowieści czy zbiory opowiadań. 

Ja osobiście uwielbiam tematykę zimowo-świąteczną w książkach i już od września obserwuję, co też w danym roku przygotowali dla Nas czytelników autorzy i wydawcy.

W bieżącym roku tj. 2020 propozycji jest mnóstwo. Mam wrażenie, że więcej niż w poprzednim roku. I dobrze. Jest wybór. 

Zauważyłam,  że pojawiają się nawet takie pozycje z mocniejszą niż obyczajowa tematyką. 

Oto zestawienie na 2020 rok. 😊❤ 

Komentarze

  1. Witaj :) to prawda że przed świętami księgarnie są zasypane książkami że świąteczną tematyka. W zeszłym roku kupił chyba wszystkie i maialam ich serdecznie dość... W tym roku nie nawet w tą tematyke nie patrze :) może za rok...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja kupuję tylko około 5 i czytanie rozkładam na cały rok. Lubię tę tematykę, ale co za dużo to niezdrowo.

      Usuń
  2. Piękny zestaw. Uwielbiam powieści świąteczne. Kilka z nich już kupiłam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz