Czytelniczo i cyfrowo na Warszawskich Targach Książki


W dniach 17-20 maja 2018 r. na PGE Narodowy odbywały się Warszawskie Targi Książki.




Oczywiście nie mogło i mnie zabraknąć na Targach. 

Reprezentowałam na nich moją bibliotekę - Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy i to nie tylko w dni branżowe. Co jest dla mnie niezrozumiałym podejściem organizatorów. W weekend nie jestem bibliotekarką?

Byłam też tam jako blogerka. Zapraszam na swojego bloga Czytelniczo i cyfrowo

W czwartek 17 maja to czas na Edu Akcja dla bibliotek czyli coroczną konferencję, która odbywa się w ramach Warszawskiego Programu Edukacji Kulturalnej. Co roku to właśnie tam spotykają się warszawskie bibliotekarki i bibliotekarze. W tym roku zaprezentowane zostały działania Biura Kultury Urzędu m.st Warszawy na rzecz dzielnicowych  bibliotek.

W dalszej części dnia i w trzy następne można było porozmawiać z autorami i wydawcami obecnymi na targach. Można być pod wrażeniem, gdy widzi całe rodziny przemieszczające się od stanowiska do stanowiska, by spotkać swojego ulubionego pisarza. 

A mówią, że Polacy nie czytają. Przyjedźcie na Targi i zobaczcie te tłumy.  

W wędrówkach między stoiskami spotkałyśmy (ja, moja koleżanka z pracy Aneta Nowakowska i też w weekend moja córka Amelia) też naszych czytelników. Dla wszystkich czytelników zdobywałyśmy autografy od autorów, które zostaną wklejone do książek na pamiątkę tych spotkań oraz zakładki książkowe.

W zakupionych dla siebie książkach także prosiłyśmy o wpisy autorów.

Najlepsze w tym wszystkim to spotkania z autorami, ale i z czytelnikami, z zaprzyjaźnionymi blogerami i innymi osobami. To bardzo intensywnie spędzony czas. Często z bieganiem pomiędzy stoiskami, żeby zdążyć do autorek i autorów. Nogi odmówiły posłuszeństwa.


Targi to bardzo mile spędzony czas. Czas spotykań, rozmów, uśmiechów i to nie tylko
Ale wspomnienia zostają z nami.

Teraz przyjdzie czekać cały rok na Targi w Warszawie.

I fotorelacja :

















                               























































                                   


    


   




                




































Komentarze